آموزش جامع به همراه ترفند های کلش

این سایت برای تمام کسانی است که بازی clash of clans را دارند

آموزش جامع به همراه ترفند های کلش

این سایت برای تمام کسانی است که بازی clash of clans را دارند

چیزی در رابطه با کاپ زیر ۲۰۰ شنیده اید ؟

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ

در این پست قصد دارم شما رو با یک ویژگی که کمتر کسی از اون خبر داره آشنا کنم . که البته مزایا و معایب خودش رو داره . در ادامه با ما باشید .

 

کاپ زیر ۲۰۰ چیست ؟

 

وقتی که شما تروفی یا همان کاپتون رو به عددی زیر ۲۰۰ برسونید ( خود ۲۰۰ هم نه ، ۱۹۹ به پایین ) انگار وارد یک دنیای دیگه شده اید ، از اونجا که خودم تجربه زیادی از کاپ زیر ۲۰۰ دارم بیشترین شباهتی که داره به لیگ کریستال ۳ هستش .

 

اما دلیل این کارچیست ؟

 

در گدشته ، یعنی از ۶ ماه پیش به قبل ، کلش آف کلنز مپ هایی که دیگه بازی نمی کردند رو دی اکتیو یا غبر فعال نمی کرد . استدلال کسانی که زیر ۲۰۰ می رفتند این بود که ، خوب کسی که بازیو رها می کنه ، کاپش آنقدر کم میشه تا به زیر ۲۰۰ برسه ، و بعد از مدتی زیر ۲۰۰ واقعا پر بود از مپ های مرده و پر از لوت . اما الان که دارم این پست رو برای شما می نویسم ، دیگه مپ مرده خیلی کمتر دیده میشه و یجورایی اصلا دیگه وجود نداره ، در عوض مپ های ( تان هال ۸ به بالا ) زیادی با لوت خوب وجود داره ، همین الان بنده با لول ۱۱۹ در کاپ زیر ۲۰۰ هستم و خوب مزیت ها و بدی های خودش رو داره .

 

اما معایب کاپ زیر ۲۰۰ ؟ 

 

شما هر چقدر که کاپتون بالا میره رقابت بر سره افزایش کاپ زیاد میشه ، در کاپ زیر ۲۰۰ رقابت بر سره کم کردن کاپ هستش ، به صورتی که اگر فقط ۵ دقیقه از بازی خودتون خارج بشین ، کاپتون از ۲۰۰ به ۴۰۰ و یا حتی بالاتر ( برای خودم بعد از ۱ ساعت به ۷۰۰ ) میرسه . خوب کم کردن کاپ به همین راحتی ها هم نیست ، در اینجا هر بار که یک اتک رو لاست ( از قصد می بازین ) می کنین ، فقط ۴ کاپ کم میشه ، که این یعنی برای ۵ دقیقه خروج شما از بازی باید حدود ۵۰ بار حمله کنید و ببازین تا کاپ شما به زیر ۲۰۰ دوباره برگرده . که این یک فاجعس :)

البته من خودم به شخصه از برنامه xmod استفاده می کنم و اینجوری از بازی خارج نشده و برای هر اتک فقط حداکثر ۴ یا ۵ اتک لاست می کنم .

 

در آخر 

 

اگر اعصاب و روان درست حسابی دارین و طاقت این رو دارین که اینجا هم مثل بقیه جاهای بازی بعضی اوقات با کمبود لوت مواجه میشه ، پس بیاین پایین و لذت ببرین ، اما به این نکته توجه کنین که برگشتن به کاپ های بالا تا کاپ ۱۰۰۰ آسونه ، اما بعدش سخت میشه ، پس تصمیم جدی بگیرین بعد عملیش کنین . در آخر هم ۲ عکس از شرایط همین الان خودم در بازی و آخرین اتک میزارم براتون  :)

امدوارم این آموزش به شما کمک کنه 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
wizard

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی