آموزش جامع به همراه ترفند های کلش

این سایت برای تمام کسانی است که بازی clash of clans را دارند

آموزش جامع به همراه ترفند های کلش

این سایت برای تمام کسانی است که بازی clash of clans را دارند

بهترین قوانین برای کلن شما

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ب.ظ

💥بهترین قوانین برای کلن شما💥


clashgeneral.blog.ir
مدیریت یه کلن و هماهنگ نگه داشتن کلن با شرایط کلن بسیار دشوار میباشد و کاری بسیار سخت برای لیدرهای کلن ها میباشد.همه افراد میتوانند در داشتن کلن موفق باشند اما یک چیز حرف اول را میزند که چرا بقیه کلن ها موفق هستند اما ما نه؟⁉️مهمترین رکن هر کلن قوانین آن میباشد که هر کلن که موفق بوده قوانین خوبی نیز داشته که افراد با میل خود دوست داشته اند در آن کلن مانده و کلن را قوی کنند اما اگر قوانین کلن بد باشد هیچ کس میل به ورود به آن کلن را ندارد.امروز میخواهیم بهترین قوانین برای کلن شما به شما دوستان بدهیم.✌

اگر به هر کلن موفق دقت کرده باشید میبینید همه اعضا آن دوست دارند از ته دل به آن کل خدمت کنند و باعث پیشرفت خود و کلن شوند اما چرا باید آن ها کلن را دوست داشته باشند؟⁉️شما باید سعی کنید قوانین عمومی که مربوط به افراد کلن میباشد را با چندین نظر و رای اعضای کلن بنویسید که همه انها راضی باشند و به نفع همگی باشد ولی اگر شما به تنهایی قوانین بنویسید و هیچ مشورتی از اعضا نگیرید اعضا از همان اول شمارا مغرور میشناسند و از قوانین هم راضی نیستند.

قوانین زیاد برای توضیحات کلن✅

سعی نکنید بیش از حد قوانین بنویسید که از موضوع مهم قانون دور شوید و برای اعضا خواندن آن خسته کننده باشد.بلکه سعی کنید همیشه چند مورد از قوانین مهم را بنویسید تا اعضا میل به خواند آن داشته باشند و سعی کنید از جملات بسیار زیبا در قوانین نیز بکار گرفته باشید.

در اینجا چند مورد از قوانین مهم و رکن های مهم کلن را  نام میبریم و توضیح میدهیم شاید به درد شما در نوشتن قوانین بخورد:

دونیت کردن✅

دونیت کردن یکی از ویژگی های مهم کلن میباشد که افراد گاهی برای همین ویژگی به کلن ها میروند.باید سعی کنید تکلیف دونیت کردن را در کلن روشن کنید که بیشتر چه سربازهایی باید دونیت شود و دونیتر برتر در کلن چه جایزه ای دارد.و سعی کنید افراد را به دونیت تشویق کنید و جوایزی از جمله مقام دادن و... به آن ها بدهید.سعی کنید قانون دونیت برای پرکردن سرباز مشخص را بر اساس میانگین تمام سطح تاون هال های درون کلنتان بگذارید زیرا همه بتوانند دونیت کنند و در این سهم شریک باشند.

کلن وار و مشارکت و فعالیت✅

کلن وار یک فعالیت و هماهنگی اعضا قبیله است که اگر اینها را اعضا نداشته باشند حتما با مشکل برمیخورند باید قوانین کلن را بر این اساس تنظیم کنید که برترین کسی که مشارکت میکند و فعالیت زیاد در کلن باید جایزه ای تحویل بگیرید از ما.باید برای کلن وار خود محدوده انتخاب کنید که در هر وار این محدوده را قرار میدهیم تا همه بتوانند در وارها شرکت کنند.

اولویت های اجتماعی✅

اولین شرط امدن افراد باترجبه و منظم به کلن شما این است که اد در کلن شما رعایت شود اگر ادب رعایت نشود بی ترجبه ها به کلن شما امده و این موجب بی نظمی در کلن میباشد.بی شک کسی که ادب را رعایت کند حتما فردی عاقل بوده و قوانین کلن هم رعایت میکند.

سلسه مراتب کلن✅

در هر کلنی باید سلسله مراتبی را طی کرد تا به مقامی رسید و شما باید این سلسه مراتب را طوری تنظیم کنید که بیشتر موجب پیشرفت کلن شما شود.


امیدوارم این مطلب در رهبری شما به کلن ها کمک کرده باشد وظیفه بنده تا همینجا بود که نکات رو به شما بگم و نوشتن قانون با خود شماست.

موفق باشید دوستان و امیدوارم کلنی روشن و قوی داشته باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی