آموزش جامع به همراه ترفند های کلش

این سایت برای تمام کسانی است که بازی clash of clans را دارند

آموزش جامع به همراه ترفند های کلش

این سایت برای تمام کسانی است که بازی clash of clans را دارند

چگونگی کشتن لاوا در کستل

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ب.ظ


🔥چگونگی کشتن لاوا در کستل🔥

اسپل سم که اسپل بسیار خوبی برای کشتن نیروهای درون کلن کستل میباشد بسیار نیز مورد توجه بازیکنان میباشد و به راحتی میتواند اکثر نیروهای کستل را نابود کند اما کشتن لاوا با این اسپل دشوار است زیرا لاوا برخلاف اینکه قدرت آسیب کمی دارد ولی سلامتی آن بسیار بالا میباشد و کار را برای ما سخت میکند زیرا نابود کردنش کار یه شخص ماهر است.امروز میخواهیم با آموزش چگونگی کشتن لاوا در کستل به شما دوستان کاری کنیم تا شماهم نیز ماهرشوید.

هنگامی که لاوا در کستل است باید چه کرد؟⁉️

هنگامی که شما لاوا را در کستل میبینید بسیار متعجب میشوید و ناراحتید که چگونه نابودش کنم؟در این حال باید با خونسردی سعی کنید با نیروهای خود آن را ابتدا نابود کنید و سپس به حمله ادامه دهید.بسیاری از نفرات هستند که با خود فکر میکنند که بازی خود را ادامه دهند و توجهی به لاوا نکنند و میتوانند لاوا را در حین حمله نابود کنند ولی این را بدانید این تصور کاملا اشتباه میباشد✋.این اشتباه که میگویم به دو دلیل است:

1-لاوا سرباز است که میزان سلامتی بالایی دارد و نابود کردن آن در حین اتک دشوار است❌

2-بچه نوزادهای لاوا که پس از کشتن لاوا تولید میشوند بسیار خطرناک هستند و میتوانند بسیاری از سربازهای شمارا نابود کنند.❌

مشکلات نابود کردن یک لاوا دفاعی

نابود کردن لاوا با نیروهایی مثل دراگ بسیار برای شما گران تمام میشود زیرا دراگ گران است به شما توصیه میکنم برای کشتن لاوا از تعدادی ویزارد استفاده کنید و تعدادی ارچر ولی حواس خود را نیز به بچه های لاوا جمع کنید.
ولی بازهم نابود کردن آن با ویزارد کمی مشکل است در اینجا چند راه نیز برای نابود کردن لاوا به شما نشان میدهیم.

فریب دادن لاوا✅

سعی کنید با فریب دادن لاوا آن را هی به اینور و آن ور و گوشه مپ ببرید و با کویین و چند ارچر او را به راحتی بکشید ولی مشکل اینجسات بچه های او را باید چه کنیم در قسمت بعد به شما خواهیم گفت.

کشتن لاوا✅

نیروهای خود را کم کم رها کنید تا سعی کنند بچه لاواهارا نبود کنند و میتوانید بلافاصله اسپل سم را رها کنید تا تمام بچه لاواها نابود شوند و شما موفق شوید به کشتن و نابود کردن به کلی لاوا و میتوانید به حمله خود با خیال راحت ادامه دهید.
در این قسمت مهم فقط رها کردن نیروهای خود قبل از نابود شدن خود لاوا میباشد و دوم نیز رها کردن اسپل برای کشتن نوزادان ان و اگر بدرستی رها کرده باشید حتما موفق خواهید شد.

این را بازهم تاکید میکنیم که اصلا به فکر اینکه لاوا را در حین اتک نابود کنید نباشید که بسیار ممکن است اتک خود را خراب کنید.امیدوارم از این مطلب استفاده کرده باشید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی